zondag 1 september 2013

Babydekentje voor mijn lieve nichtje




We genoten van een heerlijke vakantie
waarin ik nauurlijk heel veel gehaakt heb

Het project van deze keer was het babydekentje afmaken
voor mijn nieuwe nichtje
We hebben vandaag het dekentje gebracht
en weer lekker kunnen knuffelen met haar, zooo lief is ze!

De vakantie is weer voorbij en er moet weer hard gewerkt worden.
Er staan veel leuke dingen op de agenda,
waaronder weer een aantal haakworkshops die ik ga geven
en ik ga een weekendje weg met allemaal meiden die ik 'ken'
van Facebook.
We hebben met elkaar gemeen dat we van haken houden,
dus dat wordt volgens mij een weekend vol haakplezier!!!
Ik ben erg benieuwd,
er zijn allemaal leuke dingen geregeld,
dus ik heb er erg veel zin in!

Wordt vervolgd.... :)

Liefs, Anne
 



















                           

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig dekentje voor je nichtje! Veel (haak-)plezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden. Gezellig met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk dekentje, mooi hoor.
    Er staan leuke uitjes in je agenda, alvast veel plezier!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie nichtje boft maar met dat leuke dekentje! Mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een prachtig dekentje. Dat zal vast een heel fijn weekend worden met haakdames samen. Veel plezier, groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen